Při vedení účetní agendy využíváme naše kancelářské prostory, nebo v případě nezbytnosti též kanceláře klienta.
Nejsme limitováni používaným ekonomickým software. V případě vašeho zájmu bude veškerá agenda vedena na ERP, který bude individuálně naimplementován pro vaše potřeby a do kterého budete mít on-line přístup. Druhou možností je provádění účetních prací na vašem ERP. Není pro nás překážkou vést účetní agendu například v SAP R3 či Infor Lawson.
Nedílnou součástí dodávky účetních služeb je příprava reportů dle požadavku klienta i provádění kontrolních prací požadovaných vedením společnosti zákazníka či jeho mateřskou společností. Komunikace v aglickém či německém jazyce pro nás není vůbec žádnou překážkou.
V oblasti účetních služeb nabízíme:
vedení účetnictví
v případě používání našeho ERP i on-line přístup
metodickou pomoc
rekonstrukce účetní agendy
účetní supervize (externí hlavní účetní u klienta)
kontrola zpracování účetnictví, odborný dohled nad pracovníky ve firmě klienta
zpracování účetních výkazů
vedení skladů včetně pomoci při provádění inventur
správu vašich finančních prostředků
zpracování účetní uzávěrky a závěrky
zastupování klienta při jednáních s úřady